Lewis Hamilton, geçen yıl Ferrari ile Barselona’da gerçekleştirdiği özel Formula 1 testinde yaşadığı “çok sert” bir kazada boynundan sakatlandığını açıkladı.
Ferrari ile Barcelona-Catalunya Grand Prix’sinde elde ettiği ilk zaferin ardından konuşan Hamilton, İtalyan takımıyla geçirdiği ilk sezonun başında, 2025’in başında yaşadığı bu sakatlığın etkilerini “aylarca taşıdığını” belirtti.
O dönemde sakatlığın detaylarını paylaşmayan Hamilton, şimdi ise yaşadığı sağlık sorunlarının boyutunu gözler önüne serdi. Yedi kez dünya şampiyonu pilot, sakatlık sonrası haftalarca fizyoterapi, ağrı kesici ve enjeksiyon tedavisi almak zorunda kaldığını ifade etti.
Hamilton, Avusturya Grand Prix’si öncesinde Crash.net de dahil olmak üzere basın mensuplarına yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
“Bu özel bir konu ama geçen yıl testlerde duvara çok sert çarptım ve boynumdaki bir diski yerinden oynattım, disk sinire baskı yaptı. Yaklaşık dokuz hafta boyunca neredeyse hiçbir şey yapamadım. Her gün kayropraktik tedavi ve fizyoterapi gördüm. Uyuyamıyordum. Ağrı kesici kullanmak ve enjeksiyon yaptırmak zorunda kaldım.”
“İyileşmek için elimden gelen her şeyi yaptım. Oturma pozisyonunda bu şekilde yaşamak gerçekten kolay değil.”
Gelişmeler geldikçe aktarılacak…
Kaynak: Crash.net // https://www.crash.net/f1/news/1099302/1/lewis-hamilton-shares-detail-about-neck-injury-suffered-hard-barcelona-f1-testing


